Számos vállalkozás szünetelteti reklámkampányait a Facebookon és az Instagramon, hogy elutasítsák a cég adatkezelési elveit.

A Facebook ugyanis nem vállal felelősséget a felülteken növekvő gyűlöletért, elfogultságért és diszkriminációért. Ennek kapcsán elindult a „Stop Hate for Profit” (állítsd meg a haszon érdekében keletkező gyűlöletet) kampány is, amelyet már számos híres egyesület is támogat, beleértve a kívülálló ruhaipari cégeket is. Bíznak benne, hogy a hirdetők megszólításával a Facebook javít a téves információk és a fenyegetések kezelésén. A Facebook azt nyilatkozta, hogy tiszteletben tartja a cégek döntését, és továbbra is a gyűlöletbeszéd és a szavazással kapcsolatos információk visszaszorítására összpontosít.

Szerző: Ethan Wolff-Mann

https://finance.yahoo.com/news/heres-a-running-list-of-companies-boycotting-facebook-185430503.html